Adina Necula

Cercei de criza la SisBoutique

Posted on: 26 Ianuarie 2009

Saptamana trecuta am descoperit bijuteriile handmade realizate de doua fete extrem de talentate din Sibiu. Asa dupa cum va puteti da seama, numele SisBoutique nu a fost ales intamplator. Cele doua sunt surori si creaza cu drag si spor cercei care de care mai simpatici si mai in tema cu ceea ce se intampla la ora actuala.

Le-am dat si eu cateva idei, promitand sa revin cat de curand si cu altele. Iar pentru ca mi-au placut atat de mult le-am recomandat aici.

Dintre atatea si atatea modele pe care le-ati vazut pana acum poate va veti intreba ce anume au atat de special acestia?

sis1.jpg

In primul rand imi plac pentru ca fiecare in pereche in parte este unicat. Cel putin de la data de 1 ianuarie, cand cele doua surori din Sibiu ar decis ca fiecare model sa ramana „one of a kind”.

sis6.jpg
Pentru ca ne-am saturat de frig si asteptam cu nerabdare sosirea primaverii, SisBoutique propune o pereche de cercei cu ghiocei, foarte simpatici si numai buni de purtat in timpul liber.

sis2.jpg
Criza financiara este subiectul despre care toata lumea vorbeste, iar SisBoutique au decis sa spuna ceva prin intermediul unei perechi de cercei sugestiv denumiti „Crisis„. Seamana atat de bine cu privirile noastre din fiecare dimineata cand ne uitam cat s-a mai depreciat leul, incat e musai sa ii avem.

sis3.jpg

1 Response to "Cercei de criza la SisBoutique"

Sunt dragutei,insa putini copilaresti pentru mine,desi am numai 18 ani.:) Imi plac cei cu maimute,totusi.:D
Foarte talentate fetele.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 417,642 hits

    Actualizări Twitter

    Ianuarie 2009
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
