Adina Necula

Punga ca parte din streetwear – INITIATIVA

Posted on: 30 Ianuarie 2009

Se pare ca articolul pe care l-am publicat ieri legat de pungile de shopping v-a placut tare mult. Atat de mult incat unele dintre voi mi-au trimis si poze cu ele si pungile lor evident. Pungi in care au haine, nu sandwich-uri, nu apa plata sau fructe. Cu alte cuvinte pungi adunate dupa o zi de shopping mai mult sau mai putin intens (dupa caz).

Dat fiind ca drumul a fost deschis va invit pe toate/toti cele/cei care ma cititi in fiecare zi sa-mi trimiteti pozele voastre pe adresa: adyna_blog@yahoo.com. Cred ca poate iesi ceva foarte interesant de aici. Ce ziceti?

Prima care deschide seria este Cristina. Poza a fost facuta in Barcelona, intr-un moment de respiro. 🙂 Multumesc Cristina.

Fotografia de mai jos nu poate fi preluata/copiata/modificata de nici un site/blog etc. Este proprietatea autorului si este publicata pe acest blog in exclusivitate.

imagine407

Etichete: ,

2 răspunsuri to "Punga ca parte din streetwear – INITIATIVA"

LA PUNGI INAINTE ….

Dupa cum am spus nu imi prea plac pungile in general,insa am si eu cateva adunate.ma gandesc ca nu trebuie sa apar si eu in poza.:)
asa ca am sa iti trimit o poza deseara.
O zi placuta!
xo

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,496 hits

Actualizări Twitter

Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
