Adina Necula

New store

Posted on: 5 Februarie 2009

Se numeste 4evershop si a aparut recent in peisajul magazinelor online. Pentru inceput am dat peste cateva piese din colectia Dianei Bobar ss 2009 si accesorii de la Josephine. Mai au mult de lucrat la modul in care arata magazinul si la oferta, insa le urez bun venit si inteligenta necesara pentru a supravietui.

4 răspunsuri to "New store"

Am ramas uimita de preturi, destul de mari si spun asta in conditiile in care cheltuiesc 1000 ron/luna pe haine….mi se pare aberant sa dau pe o fusta din catifea de la Stefanel, redusa la 50 % si care pe deasupra e facuta in fabrici din Romania 350 ron, serios e o fusta din catifea si e si urata….

@cristina_amc: acum am vazut si eu fusta… foarte adevarat. Putin spus urata si nu isi justifica pretul.

🙂 nu stiu daca e shop real. in cazul meu e mai mult de prezentare, cred. 🙂 habar n-am daca se pot cumpara piesele Stefanel. ar trebui sa o intrebi pe fata care se ocupa de el 😛 poate are un concept mai complex 😛

@diana: conceptul de intermediar mai precis dupa cum mi-a spus chiar ea… intrebarea este: va fi sau nu profitabil in conditiile in care pana si magazinele online cu ceva experienta in spate sunt afectate de criza economica?

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,591 hits

Actualizări Twitter

Februarie 2009
L M M M V S D
« Ian   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  
