Adina Necula

Time to remember: M.J

Posted on: 3 Martie 2009

Aseara am dat din intamplare peste o emisiune pe Music Channel in care erau rememorate cateva dintre hit-urile lansate de Michael Jackson de-a lungul carierei sale. Nu sunt un fan Music Channel insa emisiunea cu pricina mi-a captat pentru cateva minute atentia. Cu totii am fost la un moment dat macar putin fani ai lui Michael.

Pe langa muzica evident, pe mine m-au fascinat costumele sale de scena. Atat de stralucitoare, atat de multe paiete aplicate, atat de expresive. Si totusi imaginea care mi-a ramas in minte este cea din videoclipul „In the closet”. Simplu si extrem de cool in acelasi timp. Un maiou alb simplu, pantaloni skinny negri, o energie debordanta si o putere de seductie incredibila.

Asta ca sa nu vorbim despre exotismul lui Naomi Campbell, in vremurile ei de glorie si de senzualitatea care trece parca prin ecran. Este vorba numai despre mine sau si voua va este dor de style icon-urile autentice? Apropo de asta, maine pe hotcity.ro veti avea o surpriza, sper eu placuta. 🙂 Mai multe insa nu va spun ci va las sa aflati maine dis de dimineata.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 417,642 hits

    Actualizări Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

    Martie 2009
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
