Adina Necula

Cum a fost la Targ cu Talc 2

Posted on: 13 Aprilie 2009

Multa voie buna si mai multa lume buna  sambata ce tocmai a trecut la Targ cu Talc 2.  O editie ce a adunat oameni talentati veniti sa isi expuna creatiile unice si realizate cu atata migala.

t1

M-am bucurat sa o intalnesc pe Cristina Papacu (Kitten), la fel de vesela si zambitoare ca intotdeauna, insotita de pisicile ei colorate dispuse pe tricouri. Cristina are si carti de vizita noi, tot cu pisici, extrem de simpatice si de bine realizate, asta pentru a-i contura si mai mult conceptul.

t2

Apoi am dat peste Dinu Bodiciu si agendele sale minunate. Chiar nu iti vine sa scrii nici macar un cuvant in agendele create de el, ci mai degraba sa le pui undeva pe un stativ astfel incat sa le poti admira din orice colt al casei.

t41

Fandacsia a fost prezenta bineinteles cu palariile inedite, care mai de care mai fistichii iar Ruxish a venit si ea cu cateva accesorii din piele: brauri, fluturi, cercei si rochii cu aplicatii din piele colorata.

t13t12

Tropa-trop m-a sedus pe data cu brosele cu broscoi si iepuri nazdravani iar marea surpriza a venit de la un stand cu cercei din cupru si pietre semipretioase. Cu adevarat speciale creatiile si extrem de lucrate.

t9

In mare cam asta a fost sambata la Targ cu Talc, un loc in care am putut gasi lucruri unice si oameni frumosi. Aici puteti citi si mai multe lucruri despre Targ cu Talc 2.

targ1

t6

t7

t8

t5

2 răspunsuri to "Cum a fost la Targ cu Talc 2"

Multumesc ca ai postat fotografia cu standul meu! Nu stiam ca ai trecut pe acolo. Data viitoare sa ma tragi de maneca. Ma bucur sa cunosc noi colegi din RFB.

Hehe desigur, cu mare drag. 🙂 Promit data viitoare sa te trag de maneca. 😀

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,396 hits

Actualizări Twitter

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
