Adina Necula

Fashion video: Targ cu Talc 2

Posted on: 15 Aprilie 2009

Un material video pe care l-am realizat la Targ cu Talc 2 si de care sunt tare multumita. Sper sa va placa si voua la fel de mult. 🙂 Click pe imagine.

film

2 răspunsuri to "Fashion video: Targ cu Talc 2"

Foarte tare! Cred ca este unul dintre foarte putinele materiale video facute la Targ cu talc.Ce mult conteaza sa asculti ce au de povestit oamenii despre creatiile lor.La targ am trecut cu vederea standul Tropa Trop, dar dupa ce asculti ce povesti haioase au, le privesti altfel.

Merci mult Agata pentru aprecieri si pentru cuvintele frumoase. Ma bucur tare mult ca ti-a placut materialul si data viitoare trebuie neaparat sa iti pun si tie cateva intrebari. 😀

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,572 hits

Actualizări Twitter

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
