Adina Necula

Girls Night Out: Hat On

Posted on: 6 Mai 2009

Am placerea sa anunt un eveniment organizat de RFB, impreuna cu HotCity.ro si cafeneaua Plach: Girls Night Out. Se intampla vineri seara (8 mai), cu incepere de la orele 21:00 si sper sa fiti prezente intr-un numar cat mai mare.

premiuNu uitati sa luati cu voi o palarie sau un accesoriu pentru par (bentita, voaleta etc), pentru ca avem un dress code obligatoriu: Hat On. In plus, cea mai inventiva dintre voi va fi premiata cu o bentita creata special de Josephine pentru Girls Night Out.

Pe parcursul intregii seri pe plasmele din interiorul cafenelei va rula si un material video realizat de HotCity.ro despre tendintele in materie de palarii pentru sezonul de primavara-vara 2009, care sper sa va inspire in alegerile voastre si pe care sa il priviti cu placere in timp ce savurati un cocktail.

Ce mai trebuie sa stiti este ca fetele au o reducere de 50% la consumatie si ca muzica va fi asigurata de un DJ. In rest inarmati-va cu multa voie buna si chef de distractie. Eu va astept cu drag in Plach cu multe multe surprize.

girls-night-out-plach

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,566 hits

Actualizări Twitter

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
