Adina Necula

Cum a fost la Girls Night Out: Mini Skirt Party

Posted on: 7 Iunie 2009

Stiti cum e atunci cand un proiect in care ai pus suflet si te-ai implicat total se termina. Ei bine Serile Fetelor nu au luat sfarsit de tot ci doar pe perioada verii. Au fost 5 editii in care am incercat sa aducem in fata publicului tineri artisti, sa ii prezentam asa cum am stiut noi mai bine si sa trezim interesul pentru ceea ce avem de valoare: oameni talentati, designeri cu viziune si creatii dintre cele mai inedite.

Sincer la inceput nu imi imaginam ce amploare va lua Seara Fetelor. Tocmai de aceea ma bucura enorm faptul ca fiecare seara a foat un succes, ca Plach a fost neincapator pentru cei care au raspuns afirmativ la invitatie si ca interesul pentru astfel de evenimente creste din ce in ce mai mult.

Vineri seara, a fost petrecere in mini. Chotronette a oferit ca premiu un tutu absolut minunat, iar Dragos Cristescu a extras castigatoarea unei sedinte foto. Unele fete au respectat tema, altele nu, motiv pentru care fotografiile sunt impartite in doua sectiuni. Va las sa savurati imaginile de mai jos si ne revedem la o noua serie Girls Night Out/Seara Fetelor, tot la Plach, undeva prin luna septembrie, cand sper sa adaugam noi ingrediente conceptului.

Vezi live-blogging de la Girls Night Out: Mini Skirt Party.

Mini, mini, mini

mini1

mini2

mini3

mini4

Nu chiar mini…

mini5

mini7

mini8

mini9

mini10

Si castigatoarea tutu-ului oferit de Chotronette

mini6

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,376 hits

Actualizări Twitter

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
