Adina Necula

Leapsa: Eu si prietenele mele

Posted on: 10 Iunie 2009

Sincera sa fiu nu imi plac deloc lepsele pe bloguri, insa cand sunt provocata sa vorbesc despre prietenele mele nu ratez nici o ocazie. Asta pentru ca prietene adevarate nu am atat de multe, chit ca numarul cunostintelor listate in agenda telefonica pare sa nu se mai termine.

Putine persoane de sex feminin au reusit sa imi ramana alaturi de-a lungul anilor. Asta pentru ca eu am o personalitate puternica si nu multa lume rezoneaza cu mine.

Prietenele mele asadar pot fi numarate pe degetele de la o mana. Sunt persoane care ma sustin neconditionat si care sunt mereu prezente cand am nevoie de ele. Le apreciez pentru ca sunt frumoase atat la exterior cat si in interior, iar asta spune totul. Restul ramane intre noi prietenele.

Acum sa o luam pe rand:

  • Cristina Colotelo – ne cunoastem de vreo 7-8 ani, inca din facultate si este singura persoana care mi-a ramas alaturi de-a lungul acestor ani, fara a ne intalni in fiecare zi sau a vorbi cu orele la telefon
  • Sabina – cand vorbesc despre Sabina ma apuca un dor incredibil. Asta pentru ca Sabina este plecata cu sotul in SUA, iar eu sunt aici, imi beau cafeaua singura si ma gandesc la ea ori de cate ori as vrea sa vorbesc cu cineva si nu am cu cine. Insa Slava Domnului ca exista Skype si messenger.
  • Roxana Radu – imi seamana atat de mult incat cateodata ma sperii si eu :)) Glumesc acum. Roxana este un om minunat si o prietena care stie sa asculte si sa te sustina in cele mai dificile momente. Ar mai fi multe de spus, insa nu dau chiar totul din casa.

rox2

Mai sunt apoi prietenii pe care ii am in RFB (Romanian Fashion Bloggers): Josephine, Diana Bobar, Andreea Inankur, Ioana si Claudiu de la Mauvert, fetele de la Chotronette, Alina Ene, Cristina Papacu, Ioana Anghelescu (cel mai si cel mai PR) si multi multi altii.

cartelul

Si acum in ce consta leapsa:

Tema este ‘Eu si prietenele mele’. Povestiti despre ele pe propriul blog, laudati-le, puneti o poza in care toate spuneti cheese. Si altele asemenea. Si apoi dati mai departe, sa vedem prietenele tuturor fetelor din blogosfera. Cele mai frumoase trei posturi primesc cadou un mobilier de terasa (masa si doua sezlonguri) de la Redd’s.

Daca vreti sa participati la concurs trimiteti link cu postul fie la comentarii aici, fie prin email la redactia [at] hotcity.ro.  Miercuri, 17 iunie, este ziua in care vor fi anuntati castigatorii, asa ca pregatiti-va de party.

PS. cine nu are blog poate participa scriind un text la Intamplari din oras.

Dau leapsa mai departe la: R.R, Diana Bobar, Andreea Inankur, Carola, Laura Bucur si Mauvert.

2 răspunsuri to "Leapsa: Eu si prietenele mele"

Uf, grea leapsa …

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,860 hits

Actualizări Twitter

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
