Adina Necula

Kitten si HotCity.ro va provoaca la concurs

Posted on: 25 Iunie 2009

Castiga 3 tricouri pictate semnate Kitten si cate un accesoriu asortat pentru pisica ta.

kitten1In redactia hotcity.ro de vreo cateva luni am dezvoltat o pasiune nemarginita pentru pisici. Desigur nu ne-am apucat toate sa adoptam cate un pui de pisica, insa love for kittens is in the air.

In mod sigur printre voi se regasesc iubitoare de pisici, asadar ne-am gandit sa va provocam la un concurs inedit pentru voi si pisicile voastre.

Ce trebuie sa faceti:

  • Trimiteti-ne o poza imbracate in tricou si cu pisica voastra tinand-o in brate. Nu trebuie sa faceti o sedinta foto speciala ci doar o fotografie intr-un moment in care va manifestati afectiunea.

Premiile pe care vi le oferim :

  • Kitten, o mare iubitoare de pisici, va ofera 3 tricouri pictate insotite de cate un papion pe care sa il atasati la gatul pisicii in asa fel incat sa va asortati.

Regulament concurs:

  • Concursul se desfasoara in perioada 25 iunie – 01 iulie iar premiile se vor acorda in functie de voturile inregistrate de fiecare participant la concurs.

Mai multe detalii aici.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,572 hits

Actualizări Twitter

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
