Adina Necula

Mesaje pe tricou

Posted on: 15 Iulie 2009

Sezonul acesta imprimeurile sunt peste tot. Le regasim pe tricouri, pe rochii, fuste sau salopete, iar diversitatea este cuvantul de ordine. Vorbim asadar despre imprimeuri abstracte, geometrice, florale, animal print, buline, dungi, personaje inspirate de desenele animate si cate si mai cate.

Daca si voua va plac tricourile la fel de mult ca si noua, atunci nu ramane decat sa dati curs lepsei noastre iar la final va puteti numara printre cei patru castigatori care vor avea posibilitatea de a-si alege de la Aiko Shop modelele de tricouri care le sunt pe plac.

Detalii despre concurs aici.

1 Response to "Mesaje pe tricou"

Multumim Adina. 🙂 Sunt curios ce alte mesaje vor aparea. Primul mi-a placut.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,376 hits

Actualizări Twitter

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
