Adina Necula

Midtown Crisis

Posted on: 30 Iulie 2009

Un pictorial minunat pe care l-am descoperit in nr.37 al QVEST.  Fum de tigara, decadenta amestecata cu un strop de luxury, cladirile new-yorkeze imprimate pe fundal si cateva elemente cu aer vintage.

Styling Bernat Buscato

Fotografie Txema Yeste

qvest9qvest4qvest5qvest11qvest8

9 răspunsuri to "Midtown Crisis"

EXCELENT….MAI TARE CA VOGUE!

Dap revin si cu noutati din Vogue in curand. Astept sa ajunga in tara ultimele doua numere.

Am citit pe Dada Moda cate ceva, eu astept filul/documentar!

La ce anume te referi? La The September Issue? Daca da, uite am scris aici despre https://adinanecula.wordpress.com/2009/07/22/the-september-issue/.

Stiu, te citesc zilnic….la Dada citisem despre editiile din Iunie si Iulie Vogue, la tine despre The September Issue!

Aaa am inteles… nu stiam la ce anume te referi. Sper sa il vedem si la noi in cinematografe cat de curand. Lansarea este programata pentru sfarsitul lui august din cate stiu iar in Romania va ajunge probabil la sfarsitul lui septembrie.

superb! cata senzualitate si erotism in niste imagini extrem de elegante si cu un model mult mai imbracat decat media pe glossy ;).
Merci pt recomandarea cu fashion babylon, trebuie sa termin intai The End of Fashion si poate o comand de pe amazon pe urmatoarea! Eu am terminat Front Row, biografia lui Anna W, o carte savuroasa, desi cu o doza substantiala de barfe 😉 perfecta in asteptarea lui „The Sept Issue”!

Uuu Front Row nu am apucat sa citesc insa uite ca mi-ai dat o idee. Sa pun si eu mana pe ea, ca sa continui pe aceeasi linie cu Fashion Babylon. Si „The September Issue” va fi cireasa de pe tort. 😛

Qvest are mereu editoriale realizate impecabil, si sunt atatea reviste care nu se gasesc pe piata noastra si sunt wow ❤

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,376 hits

Actualizări Twitter

Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
