Adina Necula

DBD – Resort 2010

Posted on: 18 August 2009

La finele saptamanii trecute, draga mea Diana Bobar si-a prezentat colectia Resort 2010, la Valiug, intr-un cadru natural de toata frumusetea (dupa spusele ei). Din pacate nu am avut cum sa ajung la fata locului, insa va arat piesele colectiei. Diana a muncit enorm la aceasta colectie, iar linia pe care a imprimat-o tinutelor se potriveste perfect cu ideea de resort.

preview1Matase, voal, tulle, volane delicate, tonuri pastelate si degradeuri bine integrate cromatic. Ca o paranteza, se potriveste perfect cu obsesia mea de astazi: parfumul Lola de Marc Jacobs.

090814-lola-de-marc-jacobs.aspx69337ImageFotograf: Andi Popescu, Soso Pascu (Paraddox).

Bijuterii: Josephine.

Pantofi: Coca Zaboloteanu.

Model: Carla Nemes.

2 răspunsuri to "DBD – Resort 2010"

Foarte frumoasa colectia, rochiile sunt vaporoase si lejere, perfecte pentru orice moment al zilei.

Inteleg ca Bucurestiul este cam gol la data aceasta, dar nici asa de gol totusi… Nici nu se putea fi ascunsa mai bine prezentarea colectiei, decat intr-un judet ocolit de cele mai importante drumuri nationale si europene, ca sa nu mai vorbim de ponton baraj… Sunt curios din cine a fost format publicul.. bikeri? padurari? agenti de turism? Sper ca Diana sa-si revina din atmosfera placuta de vacanta si sa prezinte colectia si intr-un oras resedinta de judet macar… Asteptam invitatia ei cat mai curand… No ofense!

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,566 hits

Actualizări Twitter

August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
