Adina Necula

In pasi de dans la nunta

Posted on: 25 august 2009

Week-end-ul ce tocmai a trecut am participat in calitate de nasi la nunta prietenilor nostri de la Braila. Destul de lung drumul pana la Braila, mai ales ca despre privelisti nu pot spune ca sunt cine stie ce. In schimb orasul se incadreaza intr-o cu totul alta poveste. Cladiri declarate monumete istorice, biserici de o frumusete neegalata, un parc imens in care este o placere sa te plimbi atat in timpul zilei cat si seara fara teama ca vei fi alergat de caini si un centru vechi pe care nu am ajuns sa il strabat in totalitate insa promit ca voi reveni in curand cu detalii.

In ceea ce priveste nunta, tin sa aduc in discutie cea mai in voga melodie la ora actuala: dansul pinguinului. Se pare ca cel putin in zona, daca nu dansezi cel putin o data pe melodia cu pricina, atunci in mod clar nu ai fost la nunta. Or nu va puteti imagina domnisoarele in rochii din satin ale caror cusaturi tipau ca vor sa cedeze, dansand pinguinul. S-ar fi putut realiza lejer o mini comedie in stil american… ca vorba aia daca ei le au pe ale lor de ce nu le-am avea si noi pe ale noastre.

Pana voi intra in posesia pozelor de la nunta, va invit sa vedeti melodia pinguinului… in cazul in care veti fi pusi sa dansati pe asa ceva.

Lasă un comentariu

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.671 hits
    august 2009
    L M M J V S D
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31