Adina Necula

Lansare OSIM

Posted on: 10 Septembrie 2009

Ieri dimineata, dupa o cafea savurata la Starbucks, m-am indreptat spre lansarea celui de-al treilea shop OSIM din Romania. Nu este vorba despre „acel” OSIM, ci despre o companie japoneza care comercializeaza aparate de tonifiere, slabire sau de relaxare.

Evenimentul a fost unul reusit, mai ales ca am putut face cunostinta cu o serie de gadget-uri interesante. Umidificatorul de camera mi s-a parut a fi cat se poate de util, iar placa de surf o adevarata provocare pentru cei care vor sa faca putina miscare si nu au timp sa mearga la o sala de fitness. Mai multe despre aparate am scris aici. Mai jos puteti vedea materialul video pe care l-am realizat la fata locului.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Lansare OSIM „, posted with vodpod
Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 417,642 hits

    Actualizări Twitter

    Eroare: Twitter nu a răspuns. Te rog așteaptă câteva minute și împrospătează această pagină.

    Septembrie 2009
    L M M M V S D
    « Aug   Oct »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
