Adina Necula

Lansare Mihaela Glavan&Sepala f/w ’09-’10

Posted on: 16 Septembrie 2009

Tocmai m-am intors de la lansarea colectiilor Mihaela Glavan si Sepala RSM, toamna-iarna 2009-2010. Mihaela este mai radioasa ca niciodata si plina de energie. Aproape ca iti imprima si tie aceeasi stare din primele secunde.

Dupa cum bine stiti Mihaela Glavan lanseaza de fiecare data doua linii distincte. O linie care ii poarta numele si care este disponibila exclusiv in showroom si linia Sepala care se gaseste in magazine si care este ceva mai comerciala. Drept sa spun am ramas surprinsa in mod placut de directia in care a ales sa mearga colectia Mihaela Glavan. Franjuri, ciucuri, broderie in piele, insertii de material textil, motive cu iz interbelic… totul intr-o nota foarte feminina si jucausa.

Piesele mele preferate pe care mi le comand cu prima ocazie

mihaela1mihaela2mihaela3 Linia Sepala prezinta o cromatica specifica sezonului de toamna-iarna, predominand tonurile de gri, antracit, negru si verde inchis, iar modelele fiind foarte practice si comode.

mihaela4Nici barbatii nu sunt neglijati, modelele propuse de Mihaela Glavan avand ca punct de reper atat confortul cat si ineditul adus de combinatiile de culori si materiale.

mihaela5mihaela6Cam atat pentru moment, merg sa ma pregatesc pentru cel de al doilea eveniment al zilei: prezentarea a noua colectii de toamna-iarna 2009-2010 in Bucuresti Mall.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,954 hits

Actualizări Twitter

Septembrie 2009
L M M M V S D
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
