Adina Necula

La miez de noapte in Paris

Posted on: 6 Octombrie 2009

La ora la care scriu aceste randuri, in Paris este ora 02:38. Dupa 3 ore de zbor in care am discutat cu R.R vrute si nevrute, m-am mirat cum poate un domn din randul din fata sa isi dea cu atat aftershave pe fata la intervale regulate si cum un copil poate fi lasat sa tipe din toti plamanii de aveam impresia ca la un moment dat va ramane fara aer (nu, nu s-a intamplat asta), am aterizat pe Charles de Gaulle la 22:20 ora Parisului.

seara1Din fericire am reusit sa prind ultimul autobuz Roissy Bus care mergea spre Opera Garnier, zona in care se afla hotelul Saint Petersboug. Lume multa pe strazi, luminat extrem ca doar Parisul este orasul luminilor, mese minuscule pe care tronau pahare cu vin rosu, galagie, o mizerie pe bulevard mai ceva ca intr-un cartier bucurestean si scutere parcate la fiecare colt.

seara2Dupa lupte seculare cu internetul, am reusit sa prind conexiunea… ceea ce credeti-ma ca nu e putin lucru dat fiind ca m-am chinuit circa 2 ore cu R.R. Si in plus am gasit si secretul inchiderii safetx box-ului din camera.  Acum merg la somn… nu mai pot sa imi tin ochii deschisi.

Fotografii realizate cu Samsung i8910 HD. Arata bine pozele nu?

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,496 hits

Actualizări Twitter

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
