Adina Necula

Primele impresii de la Londra

Posted on: 16 Octombrie 2009

Dupa Paris Fashion Week, urmeaza Londra. De aceasta data nu este vorba despre prezentari de moda ci despre un eveniment global, la care am fost invitata de catre Samsung Romania: Pink Ribbon. Asadar, la ora 10:00 am decolat de pe aeroportul Otopeni cu destinatia Londra, alaturi un grup minunat despre care va voi povesti in amanunt imediat ce revin in tara.

De abia asteptam sa beau o cafea mare-mare de tot, caci ziua urma sa fie tare lunga si obositoare. Iar Costa Coffee, chiar langa hotelul Hilton Olympia unde am fost cazata, a fost cea mai buna solutie. Iar cafeaua suficient de multa cat sa ma tina treaza o saptamana…

Fotografie238… sau sa imi dea avant la facut poze. Cred ca incep sa ma indragostesc rau de tot de Londra… sau cel putin de o mica parte a ei pe care am apucat sa o vizitez.

Studiind harta la cafenea

Fotografie226Si admirand mijloacele de transport care definesc Londra

Fotografie222Fotografie242Revin ceva mai tarziu cu noutati si detalii despre evenimentul Pink Ribbon. Fotografii realizate cu Samsung i8910 HD.

1 Response to "Primele impresii de la Londra"

se pare ca ai avut noroc si sa fie o zi foarte frumoasa 🙂

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 417,644 hits

    Actualizări Twitter

    Octombrie 2009
    L M M M V S D
    « Sep   Noi »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
