Adina Necula

Cum a fost la lansarea Samsung Corby

Posted on: 26 Octombrie 2009

Va spuneam in postul anterior ca am avut onoarea de a ma numara printre membrii juriului la evenimentul Samsung Corby. Asa cum prevedeam,  sarcina de a alege cele mai inedite graffiti-uri nu a fost una deloc usoara, dat fiind ca toate lucrarile aveau ceva special iar participantii s-au straduit din plin ca rezultatul muncii lor sa fie unul pe masura.

Acum, dupa ce am fost la eveniment, stau si ma intreb cum au putut oare sa stea toti tinerii in acel miros de spray graffiti care m-a izbit inca de la intrarea in cort? Insa arta cere sacrificii si cu toate ca dupa vreo ora a inceput sa ma doara destul de rau capul, nici nu am mai bagat de seama gratie atmosferei cat se poate de placute.

_MG_7946Cortul amplasat in Parcul Unirii s-a dovedit aproape neincapator pentru cei veniti sa asiste la decernarea premiilor, iar simpaticele telefoane Samsung Corby au fost in centrul atentiei. Am butonat si eu cateva minute bune un terminal galben si drept sa spun aplicatiile de social networking functioneaza foarte bine, iar conexiunea la conturile de facebook si twitter se realizeaza fara nici o problema.

graffiti02 graffiti01

Revenind insa la jurizare, mi-am exprimat votul la categoriile „Best design” si „Best use of colors”. Din fericire favoritii mei au iesit si castigatori, plecand acasa cu un telefon Samsung Corby.

_MG_8593Un eveniment foarte bine organizat de catre echipa Millenium Communications, care merita toata aprecierea. Nota 10 pentru lucrarile inscrise in concurs, pentru Samsung Corby si pentru organizatori (sincere felicitari lui Mirel, cel care s-a ocupat de tot ceea ce a insemnat evenimentul de vineri).

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,396 hits

Actualizări Twitter

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Sep   Noi »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
