Adina Necula

Mercedes GLK – o prima intalnire reusita

Posted on: 12 Noiembrie 2009

Nu stiu cum va imaginati voi partenerul ideal, insa cu siguranta prima impresie poate inclina balanta inspre o (posibila) a doua intalnire sau inspre “mai bine lipsa”.

Ei bine, aseara am avut prima mea intalnire cu GLK-ul. M-a impresionat de cum l-am vazut, imbracat in tinuta de gala, stralucitor si pregatit sa ma duca la destinatie: Internetics.

glk1Pe drum s-a comportat ca un adevarat gentleman. Iar asta e mare lucru, dat fiind ca gentlemenii in ziua de astazi sunt pe cale de disparitie. Gropile din astfalt aproape ca nici nu le-am simtit, gratie amortizoarelor excelente, iar in curbe GLK a avut grija sa fie extrem de gentil, asigurandu-mi tot confortul.
glk2Ba chiar la un moment dat mi-a permis sa imi reglez scaunul conform dorintelor mele si cu un minim de efort. Pacat ca la Internetics nu am avut cum sa il iau cu mine inauntru. Parol ca nu ar fi avut nimic impotriva. Insa nu pot spune ca am rezistat prea mult departe de el, preferandu-i compania aglomeratiei din interiorul clubului Prometheus, locul de desfasurare al evenimentului.
glk3Iar ca si cum atentia sa fata de mine nu ar fi fost de ajuns pentru o prima intalnire, a tinut sa imi faca si o surpriza, ducandu-ma sa admir Casa Poporului in toiul noptii. Stia probabil ca nu voi avea ochi decat pentru el. Am facut cateva fotografii impreuna, iar apoi ne-am intors la Internetics, ca sa nu ne simta lumea prea mult absenta.

Si pentru ca ne-am inteles atat de bine, astazi ne intalnim din nou. Trebuie sa ma gandesc cum ma imbrac, astfel incat sa ne asortam. Mergem la prezentarea sustinuta de Alexandru Ciucu la Casa Capsa, asadar trebuie sa fim eleganti.

1 Response to "Mercedes GLK – o prima intalnire reusita"

[…] m-am indragostit de Mercedes-Benz GLK, pe care l-am avut in teste vreo 3 zile anul trecut. Drept sa va spun mi-e tare dor de el si lui de mine, caci ne-am inteles de […]

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,572 hits

Actualizări Twitter

Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
