Adina Necula

Cel mai chic brad de Craciun

Posted on: 19 Decembrie 2009

In urma cu o aproximativ o luna imi propusesem ca anul acesta sa imi impodobesc bradul de Craciun cu cateva accesorii „fashion” realizate de mine. Imi imaginam cateva schite (da, am vrut initial sa dau admitere la design vestimentar), globuri cu desene de moda sau niste haine in miniatura realizate din carton colorat si ordonate in brad intocmai ca intr-un dressing.

Cum insa nu am avut timp deloc sa imi pun in aplicare planurile, am admirat ce au facut altii. Mai precis, John Galliano s-a ocupat in aceasta luna de decorarea bradului de Craciun din holul prestigiosului hotel Claridge din Londra.

Un arbore impodobit cu mult stil tonuri de alb si bleu, printre ramurile caruia si-au facut aparitia cateva pantere, papagali sau pasari exotice. Totul respectand bineinteles standardele de rafinament si eleganta impuse de Casa Dior si in egala masura de stilul arhitectural (art deco) al nu mai putin celebrului hotel londonez.

1 Response to "Cel mai chic brad de Craciun"

huh, era mai fun daca punea pantera in brad

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,396 hits

Actualizări Twitter

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
