Adina Necula

Touched by Catalin Botezatu

Posted on: 22 Decembrie 2009

Au fost Ovidiu Buta, George Neagu, Lena Criveanu, Stephan Pelger. Recent proiectului „Touched by” i s-a alaturat si Catalin Botezatu, cu o mini colectie de accesorii (genti si pantofi), realizate din piele intoarsa in tonuri de mov/negru si cu aplicatii de dantela sau ciucuri.

Botine (cu o usoara tenta Louboutin – modelul Ronda Dina daca nu ma insel) – 650 ron

Sandale 600 ron

Cizme 950 ron

Geanta 400 ron

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,396 hits

Actualizări Twitter

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
