Adina Necula

Fashion moments 2009 via Twitter

Posted on: 23 Decembrie 2009

Pentru ca 2009 a fost un an cu multe schimbari in ceea ce priveste cursul modei (atat in RO dar mai ales pe plan international), am decis sa intreb oamenii pe Twitter despre „cele mai importante momente de cotitura in moda in 2009” #fashmom2009 … in opinia fiecaruia desigur.Nu uitati, am in vedere aici momentele semnificative din acest an, cu impact la nivelul industriei si al modului in care se prezinta casele de moda.

Pana acum avem asa:

@cloudno7 un astfel de moment e plecarea lui martin margiella #fashmom2009

@cloudno7 also #fashmom2009 cizmele Miuccia Prada, The september issue & Coco, Lindsay Lohan la Ungaro, Alexander McQueen SS 2010, pantofii Nina Ricci

@SimonaHulber O schimbare de orientare in fashion retail pt 2009 – se pune accentul pe fashionul comercial in detrimentul designului. #fashmom2009

@alinacst ugg-urile, cizmele dantelate de vara, cizmele foarte lungi desupra genunchiului, geaca de piele

@ALOMoDa #fashmom2009 clar jachetele Balmain si sandalele SPICY by LV!

@TheLadyLook Asda a lansat cel mai ieftin costum din istoria retailului de moda [22 de euro] #fashmom2009

@TheLadyLook Anul social media pentru brandurile de moda #fashmom2009 [bloggerii, in primul rand la show-uri, privilegiati fata de marii buyeri]

@TheLadyLook #fashmom2009 Chiriile au scazut in malluri si pe arterele principale de shopping cu pana la 50%!

@TheLadyLook #fashmom2009 Bling was out, enduring quality was in.

@TheLadyLook #fashmom2009 Bucuresti – Showul Agathei Ruiz de la Prada + Vizita de cercetare a Dianei Pernet

@TheLadyLook Escada, salvata. Lacroix, ingropat. #fashmom2009

@carolasmusings #fashmom2009 Moda filmelor de moda si Chanel ca personaj de film

@carolasmusingsanul web 2.0 al modei – art of the trench de la burberry + mcqueen ss10 transmisa online.

Si inca una de ultim moment: Phi intra se pare in faliment…inca unul acum pe final de an #fashmom2009.

Multumesc tuturor care au raspuns initiativei mele de trecere in revista prin intermediul Twitter (si celor care au ajutat hashtag-ul prin retweet-uri) a celor mai importante momente din moda acestui an. De ce pe Twitter? Pentru ca 2009 a marcat trecerea spre o noua era a modei, asa cum imi place mie sa o numesc. O era in care informatia este transmisa online, iar show-urile pot fi urmarite din toate colturile lumii fara vreo invitatie speciala. Asta nu inseamna ca inca nu imi doresc o invitatie la un show Chanel.

Vom trai vremuri extrem de interesante in 2010. Anul acesta toate previziunile pe care le-am realizat in luna ianuarie s-au adeverit. Vom vedea si la anul!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,378 hits

Actualizări Twitter

Decembrie 2009
L M M M V S D
« Noi   Ian »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
%d blogeri au apreciat asta: