Adina Necula

Vivienne Tam si clutch-ul digital al primaverii

Posted on: 5 Martie 2010

Nu ma numar defel printre admiratorii colectiilor Vivienne Tam, insa la capitolul accesorii pot spune ca m-a cucerit pe deplin. Anul trecut sorbeam din priviri clutch-ul digital cu flori stilizate si simbolul chinezesc al fericirii plasat pe tasta “enter”. Nu am apucat sa il adaug colectiei de gadgeturi colorate, insa nu este timpul pierdut, mai ales ca acum am o noua motivatie.

Un al doilea clutch digital HP Mini 210, care poarta amprenta lui Vivienne Tam a fost inclus in prezentarea colectiei primavara-vara 2010. O carcasa aurie, pe care si-au gasit refugiul cativa fluturi delicati cu aripile scaldate in serbet de capsuni si pudra de cacao fina.

Poate odata cu apartia lui pe piata, pe data de 19 martie, primavara isi va intra intr-un final in drepturi. Iar cum in noul sezon nu pot sa imi refuz placerea de a achiziona cateva accesorii noi, cred ca acest mini laptop va fi urmatorul pe lista.

Multumesc laptopnews.ro pentru info.

4 răspunsuri to "Vivienne Tam si clutch-ul digital al primaverii"

Comentariu 1: Mai bine iti cumperi o tableta decat un mini laptop , si o poti personaliza tu cu huse colorate din silicon sau autocolante.
In viitor locul laptopurilor va fi luat de tablete.

Comentariu 2: In comparatie cu un laptop pe mine m-ar atrage la o tableta in special touch screen-ul.

Pana cand voi apuca sa testez o tableta, raman fidela mini laptopurilor, pentru care recunosc ca am dezvoltat o la fel de „mini” obsesie. In plus tabletele sunt departe de a fi puse 100% la punct…

Dragii mei, tablet pc-ul este ok, il folosim la desenat, ne jucam cu degetul pe display-ul touch, prezentari, nebunii. Daca vrem doar un tablet pc simplu, atunci sa-mi explicati cum fac un raport in excel doar cu degetul. Daca luam combinat, tablet pc+laptop, atunci sa-mi explicati de ce sa dau banii pe tablet PC si sa nu iau doar un laptop? Apple iPAD este ok ca idee, dar peste 5 ani, atunci cand vom citi presa si cartile din biblioteca virtuala.

Eu raman fidela mini laptopurilor, dupa cum am si spus… cred ca Andrew ar trebui sa ne explice aceste lucruri.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,378 hits

Actualizări Twitter

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
