Adina Necula

Esente tari la masculin

Posted on: 9 Martie 2010

Dupa mai bine de o saptamana dedicata frumusetii feminine, in care am provocat bloggerii de moda sa isi dezvaluie secretele de beauty si am lansat o aplicatie menita sa va ajute in alegerea celor mai potrivite produse de make-up, a venit timpul sa rezerv o zi si barbatilor. Prin urmare l-am rugat pe Octavian Coifan sa scrie un articol despre esentele tari, profund masculine si despre acele arome menite sa atraga si sa cucereasca… sufletul femeilor.

Barbatul invaluit in aromele lemnoase de cedru, vetiver si diverse note radacinoase ca in Terre d’Hermes devine un fel de axa a lumii prin care pamantul se uneste cu cerul in timp ce lianele involburate cu flori ametitoare se incolacesc pentru a ajunge in preajma norilor.”

Va invit sa parcurgeti articolul „Esente tari de 9 martie” si sa descoperiti armele secrete ale seductiei masculine.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 55 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 417,773 hits

    Actualizări Twitter

    Martie 2010
    L M M M V S D
    « Feb   Apr »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
