Adina Necula

Matinee – moda si arta

Posted on: 12 Martie 2010

Mi-am inceput ziua intr-un mod absolut incantator si intr-o companie selecta. Cafeaua de dimineata, asezonata cu discutii despre moda si colectii noi de accesorii si obiecte de decor, a capatat o noua aroma in cadrul atat de primitor al resedintei ambasadorului Italiei la Bucuresti.

O invitatie la un matinee dedicat modei si artei, ocazie cu cate am descoperit doi designeri italieni extrem de talentati: Niki Frondi si Massimo Leotta (ManinArte). Niki a studiat la Academia de Arte de la Firenze si se poate mandri cu o serie de colaborari importante cu Roberto Cavalli, Prada sau Versace.

Inca de la intrare am fost intampinata cu un platou presarat cu dulciuri care mai de care mai apetisante. Uitandu-va la fotografii parca deja simtiti cum vi se face pofta de un desert fin care se topeste in gura. Toate cupcake-urile si torturile frumos glazurate sunt realizate insa din ceramica pictata manual si pot fi utilizate ca obiecte de decor. Eu deja mi le imaginez intr-un salon cu peretii albi si o Marie Antoinette analizandu-le cu gratie, in timp ce sta intinsa pe un divan.

Pasiunea mea pentru oglinzi m-a determinat sa le cercetez atent pe fiecare in parte, descoperind cateva piese minunate, atat prin executie cat si prin stilul abordat. Fiecare oglinda este realizata manual si pictata in culori vii sau imbracata in catifea.

Si alte cateva piese care mi-au placut in mod deosebit

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,496 hits

Actualizări Twitter

Martie 2010
L M M M V S D
« Feb   Apr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
