Adina Necula

Beauty test cu Mary Kay

Posted on: 19 Aprilie 2010

Intr-o perioada in care mostrele au devenit o raritate, chiar si pentru cei ca mine, a caror meserie impune testarea si contactul permanent cu produsele nou lansate, iata ca exista distribuitori ai unor game de cosmetice cu traditie in tari precum Statele Unite ale Americii sau Germania (dar fara magazin de desfacere in RO sau parteneriate semnate cu marii distribuitori) , care te contacteaza dorind sa iti prezinte linia de care se ocupa.

Un astfel de exemplu este Mary Kay, unul dintre consultantii lor din Romania (putini la numar de altfel) – Ana Iaconi- scriindu-mi pentru a ma ruga sa ne intalnim si sa imi prezinte gama de cosmetice si produse de ingrijire corporala. Despre Mary Kay imi povestise in urma cu ceva timp o foarte buna prietena, insa pana acum cateva minute nu apucasem sa testez propriu-zis cateva dintre ele.

Am intalnit o doamna pentru care marketing-ul este mai putin important si care nu a incercat sa imi vanda nimic. Este consultant Mary Kay si stie foarte bine cum sa comunice cu oamenii, dupa un model care din pacate in RO nu se aplica nicaieri.  Este vorba aici despre relatia cu produsele, despre ceea ce se numeste consiliere personalizata, despre a asculta nevoile clientului si a decide sa ii recomanzi exact ceea ce are acesta nevoie, tinand cont de o serie de elemente ce tranforma simplul act de vanzare intr-o experienta senzoriala pentru client. Modelul nu este nici pe departe unul nou, insa este nou pentru o tara in care exista asa zisi experti peste tot si in care profesionalismul este lasat pe ultimul loc.

Revenind la produsele cu pricina, am descoperit la un prim contact cateva fonduri de ten si rujuri cu texturi interesante. Un fond de ten mineral, foarte onctuos si fin pe care urmeaza sa il testez zilele urmatoare, un fard de obraz cu o textura ca de jeleu, discret si cu usoare particule stralucitoare, o caseta ingenioasa in interiorul careia fardurile de pleoape si cele de obraz pot fi inlocuite atunci cand se consuma (sistemul de inchidere este prin magnet) si cateva nuante de ruj foarte hidratante si bine pigmentate.

La acestea se mai adauga o serie de creme ce contin cristale ceruite de palmier carnauba sau caprifoi… revin cu detalii si despre acestea.

3 răspunsuri to "Beauty test cu Mary Kay"

ce este chestia aceea portocalie care seamana cu un iaut de morcovi?

Este un fard de obraz cu o textura foarte speciala, similara unui gel… extrem de discret.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,593 hits

Actualizări Twitter

Aprilie 2010
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
