Adina Necula

Un botez special in tonuri de bleu, vernil si lila

Posted on: 24 Aprilie 2010

Pentru prima oara am asistat la un botez si tot pentru prima oara am avut sarcina de a decora o cristelnita. Un moment special din viata unor prieteni foarte dragi, la care ma bucur din tot sufletul ca am putut contribui in mod real. O sambata puternic incarcata emotional, in tonuri de bleu, vernil si lila…

1 Response to "Un botez special in tonuri de bleu, vernil si lila"

Vai cat e de frumos decorata cristelnita!! 🙂

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 55 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 417,773 hits

    Actualizări Twitter

    Aprilie 2010
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
