Adina Necula

Confesiunile unui buyer la Paris (II)

Posted on: 4 Mai 2010

Saptamana trecuta publicam prima parte a interviului cu Ioana Nicolescu, o persoana perfect ancorata in lumea modei pariziene, un buyer care se poate mandri cu extrem de multe colaborari cu nume sonore si mai ales un om deschis si comunicativ care este dispus sa impartaseasca si cu altii din bogata ei experienta profesionala.

Astazi ca prezint partea a doua a interviului, in care Ioana ne dezvaluie cate lucruri interesante despre structura birourilor de stil, despre directia in care se indreapta moda la ora actuala si despre comportamentul clientilor.

Adina Necula: Ce modificari ai remarcat in comportamentul consumatorilor de-a lungul ultimilor 10 ani?

Ioana Nicolescu: In primul randul implementarea din ce in ce mai devreme a noilor colectii si succesul crescand a colectiilor „mici”. Daca acu’ 6 ani majoritatea marcilor nu aveau decat 2 colectii pe an, acum marea majoritate a brandurilor produc 4-6 colectii pe an pentru o rotatie a produselor cat mai rapida, stockuri cat mai mici si oferte mai largi de produse variate.

Adina Necula: Cat costa 1 metru de matase cumparata din depozit si cat ajunge sa coste raportat la produsul final?
Ioana Nicolescu: Nu costul unui metru de matase determina pretul lui final, ci felul in care acesta va fi lucrat. Trendurile actuale cer multe aplicatii, broderii, perle, pietre acoperite de material, etc…

Daca designerul cere broderii manuale tricolore plus dantela sau macrame si ceva paiete mari metalice, pretul metrului se pierde, e vorba de piesa. Apoi matasea poate fi ca si bumbacul, prezentata sub o multitudine de forme: silk habotai, tafta, dupioni, salbatica, etc. Tot ceea ce se face in plus, numit „embelishment”, poate bate si de 15 ori pretul materiei de baza. Depinde de ce anume vrei sa faci.

Adina Necula: In momentul de fata in ce piese ai investi ca buyer?
Ioana Nicolescu: Pentru vara asta, un blazer alb, bine taiat, sau blazer cu detalii militare, rochii tunica cu detalii militare, rochii bustier, sandale gen spartiate cu detalii lucrate, o fusta mini bine taiata din jean care sa poata fi purtata chiar daca nu ai 1,80m si 50 kg (da, exista!). Sunt contra boyfriend jeansului, care e greu de potrivit pe oricine, cand gasim pe piata o multime de jeansi care sa ne faca sa aratam mortal, nu ca prinse de pe ape. Trenciul e un must si o piesa de nelipsit din garderoba, ca si Tee Shirturile „designer” cu imprimeuri digitale futuriste, neo-romantice sau inspiratie grafitti/ benzi desenate.

Citeste continuarea interviului aici.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 54 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,857 hits

Actualizări Twitter

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
%d blogeri au apreciat asta: