Adina Necula

Profesii de duminica

Posted on: 16 Mai 2010

Vineri dimineata in timp ce ma aflam la un shooting, o amica ma intreba daca mai am timp sa citesc tinand cont de programul extrem de aglomerat al fiecarei zile. Un motiv numai bun pentru a-mi aminti ca din cand in cand imi pot inchide telefonul sambata si duminica, pentru a ma dedica in intregime lucrurilor pe care vreau sa le fac in  tihna. Iar de vreo 2 week-end-uri incoace strategia mea functioneaza perfect. Am reusit sa termin de citit doua carti de moda care zaceau pe raft asteptandu-si randul de aproximativ 2 luni si sa rasfoiesc cateva albume de arta dragi mie.

Printre picaturi m-am delectat si cu un film fruntuzesc lansat in luna martie, pe care l-am tot cautat in ultima perioada pe internet… si iata am reusit sa il gasesc: „L’ arnacoeur„. O comedie excelent conceputa (dovada ca folosindu-ti creierul poti da nastere unor comedii romantice diferite de tipicul american) care ii are in rolurile principale pe Vanessa Paradis si Romain Duris.

El este un seducator de profesie cu norma intreaga si reguli bine stabilite in contract, care se angajeaza sa transforme orice sotie/iubita/amanta in ex, recurgand desigur la armele din dotare mai mult sau mai putin KGB-iste: ascultarea telefoanelor, deghizari, schimbari de identitate, priviri patrunzatoare si un suras care trece dincolo de pelicula.

Nu va povestesc filmul, insa va recomand sa il urmariti prin prisma comicului de situatie si a unei concluzii cu iz moralist, insa perfect valabila: in dragoste ca si in viata de altfel, NU exista un plan perfect. Iar cei care inca sunt tributari acestei gandiri, raman la nivelul unor profesii de duminica.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,591 hits

Actualizări Twitter

Mai 2010
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
