Adina Necula

Gala absolventilor Departamentului Moda 2010

Posted on: 25 Iunie 2010

Ieri seara, in curtea UNAB a avut loc gala absolventilor Departamentului Moda 2010. Aproximativ 50 de colectii au fost prezentate pe scena amplasata in aer liber, spectacolul prelungindu-se pana tarziu in noapte.

Visual Merchandise by Daniela Moroianu

Am avut inspiratia de a ajunge la eveniment in jurul orei 19:00, astfel incat am putut lua parte atat la repetitii, cat si la vizionarea unor materiale video extrem de interesante cu proiecte ale studentilor. M-am simtit din nou la scoala, vazandu-i pe tinerii absolventi agitandu-se de zor si facand ultimele pregatiri, alaturi de profesorii coordonatori cu ceva mai multe emotii parca decat ei.

Detaliu Daniela Moroianu

O atmosfera extrem de placuta si un spatiu pe care eu l-am perceput ca fiind cu totul desprins de oras. Cateva comentarii, insotite de mai multe poze din culise si de pe podium pe care le-am facut ieri seara, puteti vedea pe HotCity.ro. Luni voi dezvolta intr-un material amplu subiectul, insa pana atunci va las in compania catorva imagini reprezentative pentru gala absolventilor Departamentului Moda 2010.

Spectaculoasa rochie a Oanei Iordachescu in timpul repetitiilor.. sincer am avut emotii

… si in timpul show-ului

Un concept interesant pe holurile scolii

Incaltaminte periculoasa

Incorsetata in metal

Gata sa se avante in spatiu

O cromatica extrem de bine aleasa

1 Response to "Gala absolventilor Departamentului Moda 2010"

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,591 hits

Actualizări Twitter

Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
