Adina Necula

Pop Petrol by Lancome sau misterul din adancuri

Posted on: 29 Iunie 2010

Fascinatia privitoare la lacurile de unghii pe care o exercit de cand mama mi-a facut pentru prima data unghiile cu oja, a atins cote ridicate atunci cand am testat nuanta Pop Petrol de la Lancome. Marturisesc ca de mult timp nu m-am simtit atat de atrasa de o culoare si de modul in care se transforma odata aplicata pe unghie.

O descriere amanuntita a lacului de unghii, insotita de fotografii reprezentative puteti vedea aici.

Lumina naturala

Lumina artificiala

2 răspunsuri to "Pop Petrol by Lancome sau misterul din adancuri"

Frumoase culori, dar nu se mai poarta de cativa ani unghiile lungi. Nu tin minte sa fi vazut pe vreun catwalk asa ceva.

Au contraire: cateva exemple – Gareth Pugh, Cushnie et Ochs, Henry Holland.. lista poate continua. Pentru toamna-iarna 2010-2011 tendinta in manicura vizeaza nail art-ul si asocierile uneori extravangante de nuante si aplicatii, inspirate chiar de texturile materialelor textile (pretiozitatea brocartului, bogatia catifelei, supletea voalului etc). Voi detalia la timpul potrivit.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,378 hits

Actualizări Twitter

Iunie 2010
L M M M V S D
« Mai   Iul »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
