Adina Necula

Florina Farcas – absolvire UAD

Posted on: 2 August 2010

Saptamana aceasta continui seria prezentarilor tinerilor designeri care mi-au atras atentia anul acesta la Gala UAD – Cluj, supunandu-va atentiei o colectie inteligent conceputa si care face apel la materiale mai putin utilizate in show-uri: pasla. Florina Farcas si-a dus la bun sfarsit demersul, implicandu-se cu totul in procesul creatiei si stapanind tehnicile necesare imbinarii unor texturi speciale.

“Back to memories” este o colectie conceptuala, insa liniile trasate cu precizie, volumele bine integrate in ansamblu si materialitatile construite, releva viziunea Florinei si ii confera acel set de elemente necesar care ne determina sa dorim sa ii urmarim evolutia.

Adina Necula: Ce anume te-a indemnat spre design-ul vestimentar si care au fost primele contacte pe care le-ai initiat cu acest domeniu?

Florina Farcas: Nu am terminat un liceu de arta dar de la varsta de 16 am inceput sa cos, sa-mi confectionez diferite accesorii si haine. Mai tarziu au aparut si clientele si am inceput sa-mi fac ceva banuti de buzunar.

Pana la 18 ani nici prin gand nu-mi trecea sa dau la moda.  Abia atunci m-am trezit ca eu vreau la moda si imi doresc sa fac ceva profesionist din asta, insa dupa un liceu de mate-info nu aveam nici o legatura cu desenu si ce se mai cerea pentru admitere. M-am interesat, m-am pregatit 2 ani si am intrat printre primii 10. Cam asa am ajuns eu la moda.

Continuarea aici.

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,572 hits

Actualizări Twitter

August 2010
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
