Adina Necula

Ziua Scorpiei

Posted on: 8 Noiembrie 2010

M-am amuzat teribil cand unul dintre prietenii mei m-a “avertizat” pe la mijlocul saptamanii trecute ca se apropie “Ziua Scorpiei”. In tot tumultul evenimentelor nici nu mi-am dat seama ca se apropie ziua mea, insa multumesc tuturor celor care sunt alaturi de mine si care an de an au grija sa imi reaminteasca de acest moment special.

27 de trandafiri

Un deliciu din ciocolata de casa, vanilie, nuca de cocos.. portocala si menta

Mesaje, telefoane, e-mail-uri, postari in retelele sociale… multumesc din suflet dragilor! Multe dintre urarile voastre m-au emotionat si ma simt norocoasa ca am atatia oameni frumosi in jurul meu.

1 Response to "Ziua Scorpiei"

Lasă un răspuns

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te altor 53 de urmăritori

Castigator roblogfest 2010

  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 417,502 hits

Actualizări Twitter

Noiembrie 2010
L M M M V S D
« Oct    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
