Adina Necula

Lanvin ♥ H&M – lookbook-ul colectiei

Posted on: 3 noiembrie 2010

Dupa luni de zile de anticipari si imagini servite sub forma unui teasing bine gandit, in cursul zilei de ieri a fost lansat lookbook-ul colectiei semnate de Lanvin pentru celebrul retailer suedez H&M.

O regasim pe Irina Lazareanu alaturi de Vincent Olivieri in imaginile incluse in lookbook, ceea ce nu poate constitui decat un motiv de mandrie. 48 de piese feminine si cateva masculine cu preturi curprinse intre 9,95$ si 349$, care urmeaza aceeasi nota impusa de Alber Elbaz: feminitate, relaxare, amuzament.

Si nu in ultimul rand mirajul pieselor semnate de unul dintre cei mai valorosi designeri, la preturi accesibile pentru o categorie larga. Mult mai expresive mi s-au parut tinutele masculine, iar in extensis cateva dintre piese ar putea fi incluse in garderoba feminina.

Iata si prezentarea video care sustine colectia

1 Response to "Lanvin ♥ H&M – lookbook-ul colectiei"

Sunt rochii frumoase insa accesoriile, de asemenea frumoase, mi se par ca arata a material ieftin, plastic colorat si sclipicios. Pantofii la fel. Insa cu siguranta or sa fie vanate pana la ultima bucatica:) Dar rochiile…

Lasă un comentariu

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.693 hits
    noiembrie 2010
    L M M J V S D
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930