Adina Necula

Lansarea Samsung Galaxy Tab in Romania

Posted on: 5 noiembrie 2010

In urma cu o luna, intr-o dimineata mohorata si rece, ma delectam la Caravana Samsung poposita in Baneasa Shopping City, cu noua tableta Samsung Galaxy Tab. Va spuneam atunci ca impresia pe care mi-a lasat-o inteligentul dispozitiv a fost una cat se poate de multumitoare, printre aspectele pozitive numarandu-se dimensiunea generoasa a ecranului, design-ul, meniul intuitiv si nu in ultimul rand pachetul de functii care poate suplini un notebook.

Ieri seara, am raspuns invitatiei la lansarea oficiala a Samsung Galaxy Tab in Romania, care a avut loc in Gaia Boutique Club. La intrare m-a intampinat un cadru luminat care reda conturul tabletei, pentru ca in interior sa descopar un intreg univers sugerat de Galaxy Tab.

Dupa ce am testat cateva dintre functii, accesand albumele foto, libraria virtuala sau Facebook-ul, mi-am dat seama ca Galaxy Tab poate fi utilizat realmente in orice situatie. Am la indemana harti foarte bine puse la punct care ma ajuta sa ma orientez intr-un oras necunoscut, pot citi orice carte in format electronic in conditii excelente cat zabovesc la o cafea sau cat timp calatoresc, intru rapid in contact cu partenerii si amicii cu un simplu click pe icon-ul de mail sau pe aplicatiile de facebook/twitter instalate si desigur am optiunea de apel video.

Iar marele sau atu din punctul meu de vedere este greutatea. Il pot transporta in orice geanta fara nici o problema, inlocuind astfel mini-laptopul si telefonul. Domnisoarele care s-au plimbat toata seara printre invitati prezentandu-le Galaxy Tab, au indeplinit fiecare catre un rol intr-o mica sceneta organizata la fata locului.

Astfel cu totii ne-am putut proiecta alaturi de tableta, intr-o seara friguroasa de iarna asezati in pat si avand la indemana tot ceea ce ne trebuie pentru a nu trebui sa ne deplasam la nici un metru distanta, la o conferinta notadandu-ne aspecte importante cu ajutorul aplicatiilor office sau in permanenta miscare dintr-un oras in altul, studiind locurile in care trebuie sa ajungem.

Credit foto: Sorin Rusi (Laptopnews.ro)

O lansare relaxata, care a exprimat din plin spiritul complex al lui Galaxy Tab. Tableta poate fi achizionata de la Orange cu mai multe tipuri de abonament.

Credit foto: Samsung

Iata si ce filmam in fotografia de mai sus (scurt material cu atmosfera de la lansare):

 

4 răspunsuri to "Lansarea Samsung Galaxy Tab in Romania"

No offense,

dar eu nu m-as fotografia langa un device atat de „amprentat”.
Dealtfel o jucarie f interesanta!

Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de „amprentat” asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut abtine sa nu il atinga. Altminteri, tableta a fost pentru mine o surpriza cat se poate de placuta la toate capitolele!

[…] aparute in blogosfera in urma lansarii si nu m-am putut abtine sa nu zambesc datorita faptului ca unele poze sunt chiar hazlii, urmele degetelor acoperind in totalitate […]

gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un „must have”, eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state … la momentul respectiv mi-a placut foarte mult, dar m-am gandit ca mie personal mi-ar placea o tableta ceva mai mica… si apoi am vazut galaxy tab-ul. nu vreau sa conving pe nimeni, va impartasesc doar opinia proprie, imi place pentru ca este mai mic, face mai multe( 2 camere, flash, telefon etc.)… cred ca daca ar fi avut si un display amoled ar fi fost si mai tare… poate citeste si cineva de la samsung si la urmatorul se rezolva si asta 😀

Lasă un comentariu

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.693 hits
    noiembrie 2010
    L M M J V S D
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930