Adina Necula

M-am mutat la o noua adresa

Posted on: 22 noiembrie 2010

Dragii mei, dat fiind ca platforma de wordpress nu beneficiaza de atat de multe facilitati ca un domeniu self-hosted, am mutat blogul la o noua adresa: www.adinanecula.ro .

Va rog de acum inainte sa ma vizitati in noul spatiu iar aceia dintre voi care m-au adaugat in blogroll sa modifice link-ul!

Multumesc frumos si ne citim pe .ro!

Lasă un comentariu

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.681 hits
    noiembrie 2010
    L M M J V S D
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930