Adina Necula

Invitatii la Gala Avanpremiere

Posted on: 12 noiembrie 2010

Gala AVANPREMIERE va inchide cele 3 zile de festival (16-18 noiembrie) constituindu-se intr-o seara dedicata exclusiv modei. In cadrul Galei vor fi prezentate in premiera, cele mai noi colectii pentru primavara – vara 2011 (10 designeri consacrati alaturi de cateva nume noi).

Gala AVANPREMIERE va avea loc pe 18 Noiembrie la Muzeul National de Arta Contemporana, etaj 1, ora 20. Intrarea se face exclusiv pe baza de invitatie, iar daca vreti sa luati parte ofer 2 invitatii acelora dintre voi care realizeaza cea mai interesanta si creativa tinuta utilizand tool-urile puse la dispozitie de Polyvore. Propunerea de tinuta va rog sa mi-o trimiteti pe e-mail la adresa adina.necula@gmail.com pana pe data de 17 noiembrie, iar eu voi posta in continuarea articolului.

Lasă un comentariu

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

  • Niciunul
  • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
  • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
  • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

Urmareste-ma la PFW

Follow me on Twitter

Follow me on Facebook

Cu spor si drag

sustin blogosfera feminina

Blog Stats

  • 421.681 hits
noiembrie 2010
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930