Adina Necula

Black lace

Posted on: 12 august 2009

In ultimul timp am facut o obsesie pentru lenjeria din dantela neagra. Poate de aceea si premiul pe care l-am ales pentru concursul postat astazi pe hotcity.ro este un set de lenjerie din dantela neagra.

laceMotiv pentru care in biblioteca mea se afla pana in prezent 3 carti despre broderii si dantele. Nu ma voi apuca maine de brodat, insa ca stilist este foarte bine sa cunosti absolut tot ce tine de fashion.

lacebookSi dantela Chantilly desigur…

chantelleDantela neagra (in special cea Chantilly) mi se pare extrem de senzuala. Chiar si in zilele in care sunt pe fuga si nu am timpul necesar sa ma aranjez in detaliu, o astfel de lenjerie imi ofera un confort interior incredibil si o stare de bine. Iar cum eu m-am nascut (cred) pe tocuri si nu am decat vreo 2 perechi de pantofi cu toc mai mic de 10, ador sa port o lenjerie din dantela neagra impreuna cu niste stilleto de 12 sau 14, un strop de Chanel 5 si un ruj visina putreda.

Chantelle2Brandul meu preferat este Chantelle, iar sutienele balconette pe care le includ in fiecare colectie sunt absolut divine. Nu in ultimul rand, ador babydoll-urile VS din matase si dantela si sutienele cu push-up.

vic1vic2

Iar daca nu ma credeti pe cuvant, las un barbat sa va convinga cat de seducatoare este dantela neagra- Big Popper.

Lasă un comentariu

Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.683 hits
    august 2009
    L M M J V S D
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31