Adina Necula

Archive for februarie 19th, 2009

Deschis chiar in inima New York-ului pe Fifth Avenue. Surprinzator oarecum daca este sa tinem cont de situatia economica, insa pentru bunurile de lux resorturi de gasesc intotdeauna. Noul flagship store surprinde prin arhitectura deosebita din interior… scarile ce scot la iveala forme organice fiind unul dintre punctele de „atractie”.

In plus cativa „iepurasi” Peta au protestat in fata magazinului anti-blana. 🙂 Mai multe aici.

armani1

armani2jpg

armani3

armani4

Noua tendinta in materie de lenjerie intima pentru barbati, al carei punct de plecare il gasim evident la Catalin Botezatu. El zice ca sunt foarte comozi si accesibili ca pret… intre 30 si 40 RON. Mie design-ul chiar imi place. Mi se pare foarte simpatic, insa despre push-up nu stiu ce sa zic. Cine are nevoie sa isi cumpere doar daca tot exista. Ii gasiti aici.  Voi ati cumpara pentru prieten/sot?

voguecatavoguecata2

O melodie de care m-am atasat inca de la primele acorduri. Numai buna pentru aceasta dimineata friguroasa.


Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.693 hits
    februarie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728