Adina Necula

Archive for februarie 26th, 2009

main_tendintevara09Astazi debuteaza o noua rubrica pe HotCity.ro, locul unde asa cum bine stiti deja ma ocup de tot ceea ce este legat de fashion si beauty.

Asadar rubrica „Tendinte primavara-vara 2009” aduce cu sine o oferta bogata in tendinte din care fiecare femeie poate selecta ceea ce i se potriveste.

Minimalism pe de o parte, lux asumat pe de alta. Criza economica ne indeamna ca fim mult mai selective in ceea ce priveste shopping-ul, asadar trebuie sa stim foarte precis ce anume sa alegem.

Urmariti rubrica „Tendinte primavara-vara 2009” pentru o selectie a celor mai reprezentative colectii ale sezonului, insotite de comentarii si sfaturi de stil. Primul material al rubricii: Colectia Marni SS 2009.


Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.693 hits
    februarie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728