Adina Necula

Archive for februarie 17th, 2009

Faptul ca Justin Timberlake este solistul meu preferat nu mai este un secret. Nu mai este un secret nici faptul ca am spus in repetate randuri ca il consider a fi unul dintre cei mai bine imbracati barbati din showbizz-ul international. Confirmarea a venit si din partea revistei GQ care l-a desemnat „the most stilish men in America”.

justin justin2

Responsabili pentru felul in care se imbraca Justin se pare ca sunt parintii lui, care l-au influentat ca si stil in alegerile vstimentare. Ceea ce m-a suprins insa extrem de placut a fost declaratia lui Justin:

The thing is, you don’t put your underwear and socks on, then a hat, and then get dressed. And subconsciously, people do that. They’re like, ‘I’m gonna fucking wear this hat today! I just bought it, and I’m gonna rock this hat to the bar tonight! And I can’t wear this leather jacket with the hat, because it doesn’t look right, so I’ve got to wear this peacoat.…’ It’s like, Dude, if it takes that much thought, start over.

justin3 justin4

Daca un barbat gandeste asa inseamna ca mai exista un dram de speranta si pentru unele femei nu?


Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.693 hits
    februarie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728