Adina Necula

Archive for februarie 27th, 2009

ciucu1Aseara am fost la prezentarea Vanity Him by Alexandru Ciucu, ce a avut loc la hotelul Radisson SAS. Am ramas placut surprinsa de organizarea impecabila a evenimentului si evident de show-ul in sine. Tinute smart business si costume de ceremonie impecabil croite, un aer ludic si aristocratic in acelasi timp, totul presarat cu foarte multa eleganta si rafinament.

Papioanele din acelasi material cu al costumelor absolut geniale si pantofii din piele lacuita sau velur, in nuante de fuchsia, galben intens sau rosu atat de frumosi si apetisanti incat imi venea sa ii iau pe toti acasa si sa ii port eu, nu sotul. 😛

Un eveniment mai mult decat reusit despre care am scris astazi pe HotCity intr-un material amplu. Cu aceasta ocazie tin sa mai anunt o premiera pe site, ce consta in lansarea unei noi rubrici de fashion destinata barbatilor: STIL MASCULIN. Sper sa va incante ideea si sa o urmariti cu drag, iar pe cei/cele  care imi urmaresc blogul spuneti-mi va rog ce v-ati dori sa gasiti in aceasta rubrica.

ciucu2 ciucu3

ciucu4

Si cateva imagini din sala:

Podiumul de prezentare

ciucu5

Monica Columbeanu si Luis Lazarus

ciucu6

Liviu Varciu si sotia

ciucu7


Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.679 hits
    februarie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728