Adina Necula

Archive for februarie 6th, 2009

… cea de-a doua intalnire RFB. Asadar e rost de voie buna in seara asta la Ramayana. Revin cu detalii, foto, video etc de indata ce voi avea. Pana atunci week-end placut si sa va bucurati la maxim de vremea buna. 🙂

Nici eu nu prea stiu decat din trailer.. insa coming up soon, asa ca ne vom elucida. Iar cum un film animat parca merge cu niste ciocolata si suc sau mai bine cu inventia japonezilor de la Sapporo:  bere cu ciocolata.

main_img

Trailer de week-end:

Arata foarte bine iar piesele vestimentare pot fi acum comandate si de pe blog. Eugenia Enciu ne invita de acum si in „atelierul” ei virtual.

6bluza-matase-creponata-maneci-colum1

Pentru ca tot vine week-end-ul am decis sa va prezint un film pe care l-am vazut recent: The Curious Case of Benjamin Button. Despre ce este vorbaaflati din cronica pe care am scris-o. Mai jos aveti o parte, iar varianta completa aici.

Nu au trecut decat cateva ore de cand am vazut filmul si parca imi vine greu sa scriu despre el. De obicei imediat dupa ce vad un film imi este mult mai facil sa scriu o cronica decat la cateva zile dupa vizionare.

­­
benjamin3.jpgPentru „The Curious Case of Benjamin Button”  nu stiu daca ar fi vreodata un moment potrivit in care cuvintele sa se astearna nestingherite pe foaia alba, fara pauze, fara rememorarea unor scene din film sau fara acel gust usor amarui care ma cuprinde de fiecare data cand ma gandesc la subiect.

Iata-ma insa scriind despre filmul care a incheiat cu succes as putea spune seria de realizari cinematografice a lui 2008. Spuneam ca este greu de scris pentru ca subiectul este unul controversat. O fiinta umana care nu se naste in mod normal bebelus, ci se naste batran. Adica un bebelus batran. Ok, sa explic pentru aceia dintre voi care nu au inteles inca ideea.

benjamin6.jpgImaginati-va cum ar fi fost sa va nasteti cu trasaturile unui om de 80 de ani? Da da… cu fata brazdata de riduri, cu pielea uscata, cu pete datorate imbatranirii pe corp si cu incapacitatea de a merge intr-o prima faza decat in scaunul cu rotile sau in carje. Este o imagine care nu are cum sa nu va provoace repulsie intr-o oarecare masura.

Asta a fost si prima mea reactie. Noroc ca primele scene nu tin sa socheze cu imaginea copilului batran, scenaristii mai lasandu-ne cateva minute de acomodare cu situatia. Avem asadar o batrana pe patul de spital care ii povesteste fiicei sale povestea de dragoste a vietii ei in timp de aceasta din urma frunzareste un jurnal.

benjamin1.jpgApoi avem o familie destramata in momentul in care femeia moare la nasterea copilului, iar tatal decide sa il abandoneze pe treptele unei case de batrani. Ce legatura este intre prima si a doua scena? Benjamin Button, un copil nascut batran, care atunci cand s-a aratat pe ecran m-a facut sa tresalt in scaun. Atat de tare m-a marcat incat pana la finalul filmului si putin dupa aceea chiar, imi venea in minte imaginea „micului monstru” infasurat in scutece.


Urmareste-ma la Beyond Beauty Paris

Introdu adresa ta de e-mail pentru a te abona la blogul meu si vei primi update-uri zilnice cu tot ceea ce scriu direct pe mail.

Alătură-te celorlalți 53 de abonați.
Castigator roblogfest 2010

    • vio: gadgetul asta este senzational, sincer va spun este un "must have", eu personal am testat si ipad-ul unui prieten care si l-a luat in vara din state .
    • Ema: Am avut si eu ocazia sa incerc aceste produse si, in ciuda faptului ca folosesc zilnic numai produse profesionale, am recunoscut calitatea Phyto carei
    • adinanecula: Galaxy Tab-ul era intr-adevar cat se poate de "amprentat" asa cum bine spui, insa are o scuza: numerosii invitati prezenti la lansare nu s-au putut ab

    Urmareste-ma la PFW

    Follow me on Twitter

    Follow me on Facebook

    Cu spor si drag

    sustin blogosfera feminina

    Blog Stats

    • 421.693 hits
    februarie 2009
    L M M J V S D
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728